Thursday, 18 August 2011

名前のない歌

ただ半月ぐらいですが
なんか永遠のような
久しぶり感じていた

今の弱い所
今の哀しい心
今の迷う道路
その人の話を聞いて欲しい
その人の優しい言葉を読んで欲しい
ただその存在をそばにいて欲しい

[kredit]
この寂しい姿
この我侭言葉
この薔薇のない庭
この星のない空
この名前のない歌
ただ僕でした

-pokok tebu-


14 comments:

Dinas Aldi said...

Oooohhh, begitu rupanya.

Ok tipu. Akak faham pokok tebu saja.

Sidratul Muntaha said...

I just about half a month
Something like forever
Long time felt

Soft spot for now
Sad hearts today
Now lose the road
I want to hear the story of a person
Please read the person's kind words
If I want to just close their existence.

p/s: Kak,saya google translate. ;D

The Mind of Super Muslim said...

ただ半月ぐらいですが
なんか永遠のような
久しぶり感じていた

Walaupun tak faham yang keterlaluan, tapi kita (diri-sendiri) setuju...

Ramadhan dah nak pergi TT_TT (airmata double)

Puding Karamel said...

k Dinas ~
akk mmg terer, bhs cina,bhs jpn lagi... XDD
betul la tu,kak.pokok tebu ^^

Puding Karamel said...

SM ~
hohoho...adakah ini yg sy tulis?tidaaaaaakkkkk
google telal memamah2 hasil karya saya,huhu
lebey kuang ah ^^ kata kunci dah ade

Puding Karamel said...

baby ~
sbenarnya, masa tulis ni ade piki pasal Ramadhan juga. Akk nak tulis pasal Ramadhan jap ver,tp nnt nk wrap after 30th.
no, this post is about someone, bukan Ramadhan
tapi,ala kulli hal,SANGAT setuju,sedih jugak, Ramadhan dah nak pergi
ingat janji awk pasca ramadhan~buat kelas bahasa Arab
pastikan akk terer ckp arab pasni eh.or return back my money (eh????)hehe.

Anonymous said...

Kakak, banyak sangat perkataan... Tak faham...

Iya, ingat lagi. Bila kita nak buat kelas ni?

Puding Karamel said...

mmg la banyak perkataan.
klo satu je tak dapat nak sampaikan pape lar ^^

lepas ramadhan,mula sudah!
tapi awk sibuk ngan biology awk pulak kan...

Anonymous said...

Biology bukan halangan... iA.
Seandainya memang sibuk keterlaluan dengan biology, kita belajar la sama-sama biology dalam bahasa arab (chemistry dalam bahasa jepun)...nak?

Puding Karamel said...

idea yang sungguh d luar kotak,muahahaaa

blaja bio dlm bahasa arb tahan lg, tp chem in japanese...isk.memikir pon dah berasap otak akk...^^

lepas ramadhan trus stat!okeh...
by nex ramadhan boleh doa burbuih2 dlm bhs arab.hoyeah

cinta cukulet said...

saya cuma faham pokok tebu je =)

Puding Karamel said...

ehehe... ok la tu.masib baik paham jugak pokok tebu tuh.
lama tak jmpe eh ^^

I'm jUst mE said...

silalah translate akak. paham kredit dan pokok tebu aje?.hehe

Puding Karamel said...

tu sidratul muntaha da translate kat atas tu...?
walaupon tak berapa nak paham.hahaha...
poem ni (eh,poem ka???)ditulis untuk seorang sahabat yang dirindui.hehe.hasil nukilan pokok tebu.