Tuesday, 1 November 2011

aku atau pemuda?



'Beri aku sepuluh pemuda maka akan kugoncang dunia'
-Pak Soekarno-


sangat hebat
penuh keyakinan
manusia berguna
yang ingin kucontohi
aku, atau pemuda?

13 comments:

Dinas Aldi said...

Dua2 pun boleh!

wahida said...

eh, comelnya budak botak depan tu...

Puding Karamel said...

k Dinas~mimpi je ni... sanggup ke eh?*pesimistic*

k Wahida~kan...err,sy rasa sume comey.eheh...

cinta cukulet said...

Dua-dua! tapi tangan yg menghayun buaian pun boleh goncang dunia gak...eh..ada kena mengena ke? hehee

Puding Karamel said...

wah wah wah
adikku ini...
tadi tazkirah abg senior, bab carik jodoh
sekarang dh tak sabau nk goncang buaian ke?
wahaha...

pokok tak nak mengaku angin goncang,weeheehee

sayatakpakaigucci said...

Jadi 'pemuda' itu dulu, insyaAllah 'aku' akan menyusul..
Boleh tak kak?? =)

Miss u banyak2..
ごめんね。。色々あってさ。。

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

yup tangan yg menghayun buaian pun mampu mengoncang dunia..

Puding Karamel said...

stpg~
woah...sukenye komen awaaaakkkkk!
tapi ekceli,nk jadi dua2 pon tak mampu. redah je la tgk apa yg dapat.
kocchi koso, aitakatta ne...

Puding Karamel said...

mama baby~
hehe, setuju juga...
p/s:wah...ni kata2 dari tangan yang dah goncang 2 set buaian!
adik cukulet, awk ade geng ^^

sayatakpakaigucci said...

hmmphh..itu lah, tak mampu rasenye diri yg dhaif ni nak jadi dua2 T_T
tapi yang penting usaha=)

Puding Karamel said...

anata nara, daijoubu da to omotteru (eleh,macam kenallama je kan...?muahaha)

boku dattara, muri kamo.fulstop.

cinta cukulet said...

tapi sekarang orang pakai buaian yang guna bateri tu dah..takyah goncang2 hahahha

Puding Karamel said...

oh?
haah ek...
tp bateri yang menngoncang buaian takkan mampu menggoncang dunia.
ciptaan manusia takkan sama dgn tuhan
(eh,melalut pulak kite ni eh? XDD)